Nablusi Rüya Tabirleri: BU sûreyi veya sûreden bir şeyi rüyada okumak veya üzerine okunduğunu görmek, Hz. Ebubekir (R.A.), Nafi ve Ibn-i Kesir, o kimsenin ailesi arasında nasibi az olur, ihtiyarlığında bir çocuğu olur, yolculuk çok yapar, dediler. Bazıları, o kimse halkın seçkini, kir ve masiyetten temiz olur ve başka dine mensup olanlarla mücadele eder, dediler. Bazıları da, rızık ve berekete, nail zihni safi ve nefsi temiz olur, dediler.

Bir kimsenin rüyasında Al-i İmran Sûresi'nin tamamını veya bir kısmını okuduğunu ya da okunduğunu görmesi; Ebu Bekir (r.a.)'e göre, dost ve akrabaları içinde kısmeti az olur. Yaşlılığında çocuğu olur ve çok yolculuk yapar. Toplum içinde sevilen ve her türlü kötülüklerden uzak kalan bir kişi durumuna gelir. İbn-i Kesîr de bu rüyayı böyle yorumlamıştır. İbn-i Sîrîn'in yorumuna göre: Bir kimsenin rüyasında Al-i İm­ran Sûresi'ni okuduğunu görmesi; o kimse halk arasında sevilen ve kötülüklerden kaçman bir kişi olarak yorumlanır. Kirmânî'nin yorumuna göre: Bu kimse İslâm Dini'ne bağlı olarak ölür ve gömülür. Eğer çocuğu yoksa Allah ona bir çocuk verir. Câfer-i Sâdık'ın yorumuna göre: Böyle bir rüya gören kimse; dininde ve hareketlerinde doğru, toplum içinde makbul ve azız, dünya ve âhirette affa nail olur.

Kur'an-ı Kerim'den bu surenin okunması halk içinde seçkin bir yer edinmeye, ondan bir ayet okumak aile içinde az nasibe, çok yolculuk etmeye delalet eder.

Bu süreyi veya bu sürenin bir kısmım rüya da okuduğunugörmek, o kimsenin ailesi arasında fazla durmamasına veya çok yolculuk yapmasına işaret eder.Bazı tabirciler bu rüya seçkin, masiyetten ari ve hizmet ehli bir kimseye işaret eder demişler.

Rüyada Al-i İmran Suresi, yolculuk yapmaya işaret eder.

Bir kimse rüyasında Al-i İmran Suresi, bir kısmını okuduğunu görmesi, rüya sahibinin ailesi arasında fazla durmamasına veya yolculuk yapmasına işaret eder. Bazı tabirciler göre bu rüya seçkin, ibadetten uzaklaşıp, yasakladığı şeyleri işlemek. art ve hizmet ehli bir kimseye işaretle yorumlanır.